לעבור את הצבא בעזרת עורך דין מוביל בתחום

0
686
סמים בצבא
court gavel with toy cars on the table accident

ישראלים רבים מעידים כי השירות הצבאי הוא אחת התקופות המשמעותיות בחייהם. זוהי תקופה שונה מכל תקופה אחרת בחיים. ביחס לחיים שלמים תקופה של שנתיים- שלוש נחשבת לתקופה קצרה ועם זאת רובנו זוכרים אותה לכל החיים. העוצמתיות של תקופת השירות הצבאי מביאה איתה חוויות חיוביות כמו חברים לכל החיים לצד חוויות לא נעימות ואתגרים לא פשוטים. ישנם חיילים אשר ההתמודדות שלהם עם אותן חוויות לא פשוטות היא סמים. צריכת סמים בצבא נחשבת לעבירה חמורה. החייל החשוד בשימוש או אחזקת סמים יחקר במצ"ח וישפט בבית הדין הצבאי במידה ותימצא הצדקה לכך. חשוב מאוגד כבר עם העלאת החשדות ולפני החקירה לפנות לעו"ד צבאי המתמחה גם בטיפול במקרים הקשורים לסמים.

לקבל את כל הגיבוי והליווי המקצועי

סוג אחר של עבירות שהצבא מתייחס אליהן בחומרה רבה הן עבירות נשק בצבא. לצערנו, פעמים רבות עבירות מסוג זה נעשות שלא בכוונה, בתמימות או בהיסח הדעת. ההתייחסות החמורה לעבירות הקשורות בנשק היא בגלל ההשלכות שלהן שיכולות להיות חמורות וקשות מאוד. לדוגמה, העברת הנשק  לגורם שלישי שאינו בצבא או שלא בהוראת מפקד יכולה להביא להתגלגלות הנשק והגעתו לגורמים לא רצויים כמו גורמים עוינים שיכולים לעשות בו שימוש. עבירות הקשורות לנשק יכולות להוביל למאסר בפועל, כאשר במקרים של עבירה שנעשתה שלא בכוונה או על ידי חייל שלא ביצע עבירות עד כה המאסר יכול להגיע לשנה ואף יותר כאשר העבירה התבצעה על ידי חייל בעל עבר פלילי או שביצע את העבירה בכוונה תחילה העונש יכול להיות חמור הרבה יותר.

למצוא עורך דין מוביל בתחומו

בכל מקרה הקשור  למשפט הפלילי, חשוב לפנות לעורך דין מיד ולא לחכות לשלבים מתקדמים יותר של ההליך. מעבר לכך חשוב לא להתפשר. חפשו עורכי דין פליליים מובילים אשר תחום ההתמחות שלהם הוא עבירות דומות לאלה המיוחסות לכם. חשוב לבדוק באילו תיקים טיפל עורך הדין בעבר, האם התיקים בהם המקרה היה דומה למקרה שלכם הסתיים בהצלחה. מעבר לכך חשוב שתהיה כימיה והבנה עם עורך הדין. במיוחד כשמדובר על המשפט הפלילי לסוגיו, בו אדם נחקר או נשפט על עבירה והעונש שיוכל לקבל עשוי להיות גם מאסר, חשוב למצוא עורך דין שאינו רק מקצועי ומוביל בתחומו אלא גם כזה שתרגישו ביטחון ותסמכו עליו.

עו"ד עדן זינו היא עורכת דין פלילית מובילה בתחום, מקצועית ובעלת ניסיון רב. היא טיפלה בהצלחה רבה בתיקים מורכבים בתחום הפלילי, הצבאי והתעבורתי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן