אני עומד להתחתן, אילו דברים כדאי לי לוודא לפני הגעה למעמד המרגש?

0
506
עורך דין הסכם ממון
קרדיט - Pixabay

במקרה של גירושין עם ילדים, איך אני יכול לוודא שזכויותיי נשמרות

בדרך כלל במקרה של גירושין עם ילדים יש צורך בתשלום מזונות, בדרך כלל מהאב לאם, על מנת לוודא את רווחתם הכלכלית של הילדים המשותפים. אבל לעיתים עולה הצורך בהפחתת מזונות למשל במקרים בהם יש שינוי נסיבות מהותי כמו שינוי מהותי בשכר הצדדים, הרחבת זמני שהות, מצב רפואי וקבלת קצבה ועוד. לעיתים אף עולה הצורך בהגדלת מזונות למשל כשיש ירידה מהותית בשכר האם, אי עמידה בזמני שהות עם הילדים ועוד . זהו נושא סבוך בו אין חוקים ברורים והכל תלוי נסיבות. לכן מומלץ להיעזר בעורך דין מנוסה שיכול לסייע בתחום ולוודא שנשמור על זכויותינו בצורה הטובה ביותר.

למי אני פונה במקרה שיש לי צורך לסיוע משפטי בקשר לחתונה או לגירושין

כמובן שבתחום דיני המשפחה אחד הנושאים הבוערים ביותר הוא בכל הקשור למעמד הנישואים, או למעמד הגירושין שלא פוסח על קרובינו (בממוצע כל זוג נשוי שלישי במדינת ישראל יתגרש). אכן, ישנם נושאים חשובים מגוונים אשר כדאי לנו לקבל סיוע משפטי מקצועי לגביהם. בתוך תחום דיני המשפחה מתעסקים בסוגיות רבות כמו נישואין וגירושין, כל הקשור בילדים וההורים, באפוטרופסות, בצוואות, ירושות וכו'. מה שמשותף לכל הנושאים הללו הוא שהינם אישיים ללקוחות, ושהצורך להתעסק בהם משפטית מגיע לפתחנו כאשר אנו נמצאים בתקופת משבר בחיינו. לכן, החשיבות של עו"ד דיני משפחה ותיק ומקצועי, שאנו יכולים לסמוך עליו ולתת את האמון שלנו בו הוא חשוב מאוד לכל מי שנמצא במצבים אלו.

מה ההמלצה הכי חשוב שעורך דין ייתן לי לפני החתונה

עורך דין המתמחה בדיני משפחה יכול לסייע בנושאים רבים ומגוונים, בין היתר בכל הנוגע לנישואין או לגירושין. במקרה ואתם עומדים להתחתן עם בחיר או בחירת ליבכם, בדרך כלל ילדים עדיין לא נמצאים בתמונה ולכן הדבר הכי חשוב שיש לדאוג לו לפני החתונה הוא להסדיר את כל הקשור לרכוש שאיתו מגיעים למעמד הנישואין. לכן, בכל מקרה, אבל בעיקר אם את או אתה מגיעים לחתונה כאשר בתקווה צברת רכוש בעל ערך רב, מומלץ להסדיר את הנושא. עורך דין הסכם ממון יסייע לכם בכל ההליך על מנת שכל הצדדים יגיעו להסכמה מלאה ויצור עבורכם וודאות בהמשך דרככם המשותפת. המוטו של עורכת הדין הילה ויינטרוב הוא "גירושין לא חייבים להיות עסק מלוכלך, אני יודעת איך עושים את זה נכון". עו"ד ויינטרוב היא מומחית בתחום דיני משפחה וגירושין וכן מגשרת מוסמכת, ותשמח לסייע לכם במהלך תקופת הגירושין המטלטלת, ולתת מענה לצרכים המשפטיים שלכם.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן