להשקיע בנדל"ן ולהרוויח? זה אפשרי

0
467
41
credit- canva

כשחולמים על בית משלכם או רוצים להשקיע בנדלן משום שלא רוצים להתקרב לבורסה יותר מדי, יש תמיד את החשש הזה שיכול להיות שמסים ותשלומים נוספים יכריעו אתכם ויגרמו להפסד. התשלומים וההיטלים הנוספים שמוטלים על רוכשי נדלן ובעלי נכסים ברכישה או במכירה יכול באמת להרתיע אנשים מהשקעות בנדלן, אבל אם זה היה נכון תמיד הרי לא היו קמים מיזמי בנייה שונים למסחר ולמגורים. הסוד שלהם הוא הישענות על שירותים של עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין שמכיר ומתמצא בכל דקויות החוק ויכול להוביל כל לקוח שלו בבטחה בכל המבוך של התחום. זה חשוב לא לוותר על נכס ראוי להשקעה וזה חשוב עוד יותר להכיר את כל מורכבות החוק ולדעת לקראת מה אתם הולכים. יכול להיות שתגלו אפילו שאתם יכולים לשלם הרבה פחות וזה בדיוק מה שעו"ד שמרית יעקובוב מנסה לעשות למענכם כעו"ד בתחום זה.

מותר להשקיע בנכסים ולהרוויח מהם

מקרקעין הם תחום מאוד רווחי גם למי שבונה וגם למי שמשקיע במניות של חברות בנייה וכל מה שקשור בכך. המסים שמוטלים על כל מי שמוכר ברווח הם אכן נטל שיש לשלם למדינה, וחשוב לדעת בדיוק במה זה כרוך. בניגוד למה שנהוג לחשוב, יש סעיפים ותת סעיפים שקובעים בדיוק מי משלם, מתי ולמה וזה חשוב לדעת אם אתם נופלים לקטגוריה כלשהי שמקנה לכם פטורים והכרה בהוצאות לפי חוק. המדינה יכולה לגבות מכם אבל היא גם מכירה בכך שחשוב להשקיע ובעיקר בתחום חיוני כל כך כמו פיתוח ויזמות נדלן, ולכן יש סעיפים שונים שפועלים לטובתכם במקרה זה. מס שבח הוא בדרך כלל 25% מהשבח של הנכס, אבל חשוב לדעת שזה מהנטו ולכן עורך דין מס שבח יכול לעזור לכם לחשב ולהחשיב מה שבאמת נחשב לנטו כדי לשלם מס כזה. זה הופך כל עסקה כזאת לכדאית יותר ומעודד להשקיע בנדלן.

חשוב לפעול לפי חוק ועם חוזים

כל יזמות נדלן או עסקת מקרקעין ונדלן שתרצו לעשות חייבת חוזה מסודר ושירות של איש מקצוע שבאמת מבין בתחום הזה. מומלץ לא לנסות להתחיל אפילו להניע מהלכים מבלי לקבל סקירה שלמה ומקיפה של עורך דין מקרקעין בצפון כשרוצים באמת להצליח בכך. אתם יכולים לקבל את כל המידע שאתם צריכים ולהיכנס לכל עסקה כזאת בעיניים פקוחות עם כל מה שנחות לכם כדי להצליח בה ולהיות מודעים לחוק. עו"ד שמרית יעקובוב מלווה משקיעים ויזמים או כל מי שרוצה להשקיע בעסקת מקרקעין או נדלן בצפון כדי שתרוויחו את המקסימום.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן