מה עושים כאשר הנפטר מת באופן פתאומי

0
501
קרדיט:canva

כל מוות הוא אירוע דרמטי. החיים שלנו הם תמיד אוסף של רגעים מרגשים ומשמחים, לצד עצב גדול וקשיים לא מבוטלים. בקשה לצו ירושה הינו הליך משפטי, המאפשר לנותרים מאחור לחלק את זכויותיהם בירושה, באופן כזה שיהיה קביל מבחינה משפטית. המטרה היא בראש ובראשונה, למנוע פגיעה בזכויות של הנוגעים בדבר וכמובן לנסות ולכבד עד כמה שאפשר את רצונו של המת. את ההליך הזה, מוטב לעשות בליווי עורך דין מנוסה, מכמה טעמים- קודם כל, בכדי שתהיו בטוחים כי הכל נעשה כמו שצריך, מבחינה משפטית ושנית, כדי להבטיח שלא יישארו קצוות פתוחים בתום ההליך המשפטי לאחר החתימה על ההסכמים.

יש מי שיכול לאזן את התמונה המורכבת

יחסים בתוך משפחה ובין יורשים, יכולים להיות קשים ומורכבים. תפקידו של עורך הדין במובן הזה הוא גדול יותר מאשר סיוע משפטי בלבד. בקשה לצו ירושה היא אומנם הדרך שלכם לקבל סיוע במובן המקצועי, אך זו גם הדרך שלכם לקבל מעטפת כזו, אשר תאפשר לכם להתייחס בצורה עניינית לדבר מבלי לקחת בחשבון את המטען המשפחתי המורכב ממילא. זה נכון, ההליך לא תמיד יהיה פשוט, אך מדובר על משהו שיש לטפל בו בהקדם האפשרי.

כמה זמן זה עלול לקחת

מהרגע בו יוצאים לדרך באמצעות בקשה לצו ירושה ועד לתום התהליך יכולים לעבור כמה חודשים, אך ישנם מקרים, בהם הסכסוכים הפנימיים הובילו למלחמות של כמה שנים. ההמלצה, כמובן, היא תמיד לנסות ולהגיע לשולחן המשא ומתן מתוך הבנה, כי כולם רוצים להגיע להסכם הטוב ביותר. לא תמיד יהיה זה פשוט, אבל עם איש מקצוע מנוסה- עורך דין וותיק בתחום, אפשר להפוך הכל לקל יותר בסופו של דבר. אם מערכת היחסים המשפחתית חשובה לכם, ואתם רוצים שהכל ייעשה כמו שצריך, אין סיבה שלא לקבל סיוע ממי שמבין בתחום הזה ועוסק בו לא מעט שנים במסירות ומקצועיות.

מתי כדאי לפנות לקבלת סיוע

אם אתם עומדים מול שוקת שבורה בשל פטירתו הפתאומי של קרוב אליכם אשר לא השאיר צוואה, כדאי כבר עכשיו לפעול עבור בקשה לצו ירושה. נכון, האבל הוא תהליך ארוך, וההתמודדות יכולה להיות קשה ומתסכלת, אך מוטב לטפל בכך בהקדם, על מנת לא לגרור תהליכים אשר בהמשך יעיקו עליכם יותר.

עורך דין יוסי ברקוביץ הינו מומחה התחום וממתין לכם לכל שאלה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן