ייצוג משפטי בענייני צוואה

0
504
עורך דין גירושין מומלץ
credit: canva.com

כאשר אדם הקרוב אליכם נפטר פעמים רבות עומדים בפני סיטואציה של חלוקת נכסים וירושה. לא אחת קורה שעולות מחלוקות וסוגיות שונות סביב נושא הצוואה והירושה, אחרי פטירתו של האדם. במקרים כאלו חשוב מאוד להסתייע בשירותיו של עורך דין לענייני ירושה וצוואה. עורך דין כזה יטפל עבורכם בכל סוגיה שתתעורר, ולרוב מדובר בסוגיות משפטיות שדורשות ייצוג משפטי, הכנת חומרים לדיונים ובניית סיפור שמייצג את האינטרסים שלכם ומבוסס על הוכחות ומסמכים. את כל זה יבצע עבורכם עו"ד מקצועי ומיומן בתחום הצוואה והירושות. וישנם מקרים בהם ישנו צורך בשירותיו של עורך דין משפחה, למשל בהליך גירושין.

כיצד בוחרים עו"ד

רבים אשר עומדים לקראת בחירת עורך הדין אשר ילווה אותם בתהליך נדרשים לאמוד את טיבו של עורך הדין שייצג אותם באחד ההיבטים הרגישים והחשובים בחייהם. אם כן מדובר בבחירה חשובה, ואסור להתפשר בבחירה של עו"ד שאינו מתאים עבורכם. כמובן שלא תמיד אתם יכולים לבחור בשירותיו של עו"ד עם תג מחיר גבוה. כן חשוב בהקשר הזה לקחת בחשבון שאומנם שכר הטרחה שתשלמו לעורך הדין הוא לא נמוך, אך הצלחתו של עורך הדין עשויה להניב לכם הכנסה ונכסים בהמשך – ולכן לא תמיד זה נכון לחסוך בהיבט התקציב. עורך דין גירושין מומלץ שיש לו הצלחות בשטח הוא עורך דין שיתאים עבורכם.

התנגדות לצוואה

אחד המקרים בהם נדרש עורך דין לענייני ירושה וצוואה הוא במקרה של התנגדות לצוואה. התנגדות יכולה להיות מוגשת בהתאם למפורט בחוק הירושה. כך למשל אחד מילדיו של הנפטר אשר נושל מהצוואה רשאי להגיש התנגדות לצוואה. ישנם מקרים בהם יש להגיש בקשה לצורך ביטול צו קיום צוואה ולכן חשוב להגיש את הבקשה הנכונה. ניתן גם להגיש תביעה לביטול מתנה ולא התנגדות לצוואה אם למשל מתברר כי אותו רכוש שאתם אמורים לרשת על פי הצוואה הוא למעשה רכוש שהוענק בעבר כמתנה לקרוב משפחה– כאשר הנפטר היה בחיים. יש דקויות ופרטים רבים להבין, ולכן חשוב לבחור עו"ד בקיא שייצג נכונה את האינטרסים שלכם.

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן