חקירה באזהרה מה זה

0
497
Credit: Pixabay.com

פגיעות מיניות עולות לכותרות חדשות לבקרים, בוודאי בשנים האחרונות בהן המודעות לחשיבות התלונה רק הולכת וגדלה. יחד עם זאת, הבעיה הקשה ביותר שעומדת לפתחם של מתלוננים רבים, היא הקושי לעבור את תהליך החקירה הפולשני, ולהתמודד עם חקירות נגדיות שבהן לא אחת התוקפן נוטה להאשים את הקורבן. במצב כזה, צריך לעבוד עם עורך דין פלילי מקצועי כמו עורך דין אלון שליכטר, שיכול לתת ליווי ותמיכה אבל גם יעוץ משפטי כדי לשמור על הזכויות שלכם בתור נפגעי עבירה.

החשדות שיכולים לעצור לכם את החיים

בין שאתם הורים לילדים צעירים ובין שאתם קרובי משפחה שחושדים כי משהו לא טוב מתרחש בסביבה שלכם, הגילוי של עבירות מין בתוך המשפחה הוא אירוע טראומטי ומזעזע לכל הדעות. אלו הם החשדות שיכולים לעצור את כל החיים שלכם, לטלטל אותם ולהפוך את הקערה על פיה. ולכן, ברגע שבו אתם מתחילים לחשוד, צריך להרים טלפון אל עורך דין פלילי מומלץ שיכול לקחת על עצמו את התיק ולתת לכם את הליווי ואת הסיוע שאתם צריכים בעת הזו.

כשמגיעים לחדר החקירות הכל יכול להשתנות

אחד האתגרים הקשים ביותר של תהליך חקירה בתחום של עבירות מין, הוא היכולת לברר את העובדות. על פניו, מדובר על חקירה של מילה כנגד מילה. אבל בהנחה ויש לכם יכולת לייצר ערכת אונס או להביא ראיות והוכחות פיזיות אחרות, חקירה רגילה הופכת ברגע אחד להיות חקירה באזהרה והסיטואציה משתנה גם מבחינת תשומת הלב של החוקרים. נכון, זה לא פשוט לעבור חקירה צולבת כל כך מאתגרת, אבל יש חשיבות לאיתנות ולחוזק שלכם, אם באמת חשוב לכם למצות את הדין עם התוקף.

תמיד יש מקום להגן על עצמכם

כאשר מגיעים לבית המשפט עם עבירת מעשה מגונה, השופטים יבקשו לשמוע את כל המעורבים באירוע כדי לבחון את התיק באופן הוגן, ויכול להיות שתצטרכו לעלות על דוכן העדים ולתאר מחדש את פרטי האירוע. יכול מאוד להיות שגם תצטרכו לעבור חקירה נגדית וגם לענות על שאלות שופטים, כך שצריך להיות מוכנים גם לשלב כזה. יחד עם זאת, יש לכם זכויות ואתם חייבים לעמוד עליהן אם אתם רוצים לעבור בשלום את המשפט ולדעת שמי שפגע בכם לא יפגע בעוד אדם לעולם. אז אל תהססו לעמוד על הזכויות שלכם גם מול בית המשפט, ובקשו מעורכי הדין שלכם להיות שם בשבילכם כאשר הסיטואציה מאתגרת וקשה מידיי.

ביחד עם עורך דין אלון שליכטר, אפשר להתמודד עם כל תיק בתחום עבירות המין הפליליות, ולנהל הליך שבסופו של יום שומר על הזכויות שלכם אבל גם מוציא לאור את האמת. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם המשרד, התקשרו לטלפון 054-6762373.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן