גם בצבא וגם באזרחות – עורך דין הוא איש המפתח שלכם

0
567
הזמנה לחקירה במשטרה
Credit: Pixabay.com

בכל שלב בחיים אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מסובכים בעניינים משפטיים מורכבים אשר מחייבים אותנו לפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי. במיוחד בסיטואציות שבהן אין לכם ידע מוקדם בתחום או שאתם באמת לא יודעים כיצד צריך לפעול, אנחנו, אנשי הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין סמי איליה נשמח לתת לכם כתף וללוות אתכם ברגעים שבהם הידע שלנו הוא הכוח שלכם ואתם יכולים לקבל את הייעוץ שיעזור לכם להתמודד עם כל אתגר.

טיפול בנושאים צבאיים – ברגישות המתבקשת

כל טיפול בבעיה משפטית בעולם הצבאי הוא תהליך שבו מעורבות כמה וכמה רמות פיקוד ועקיפה שונות בצבא. כלומר, אם מצאתם את עצמכם בסיטואציה שבה יש נגדכם כתב אישום בתוך המערכת הצבאית, אז אין ברירה אלא לעצור הכל ולוודא שיש לכם עו"ד צבאי שמלווה אתכם ומכיר את כל רמות הפיקוד השונות שמולן אתם מתמודדים. אחרת, ההליך המשפטי שלכם עלול להסתבך ואתם יכולים למצוא את עצמכם בסיטואציה שבה אין לכם שליטה על הדברים ואתם מקבלים עונשים הרבה יותר כבדים ממה שבאמת מגיע לכם.

ייצוג וליווי בחקירות משטרה מורכבות

בדיוק באותו אופן, צריך לנהוג כאשר יש לכם הזמנה לחקירה במשטרה ומעולם לא יצא לכם לעמוד בסיטואציה כזו. בין שמדובר על הליך פלילי אשר מתנהל כנגדכם ובין שמדובר על ההזמנה בגלל שהייתם עדים למעשה פשע ואתם יכולים לספק קצת מידע על הזירה. יש לכם את הזכות להתכונן להליך החקירה וחשוב לעשות את מירב המאמצים בשביל להגיע מוכנים ולהבין איך להתמודד עם חקירה בצורה הטובה ביותר.

ייצוג אל מול גורמים זרים

לחילופין, יש גם נושאים אזרחיים שבהם אתם צריכים עזרה של עורכי דין מקצועיים. למשל אם אתם מעוניינים להנפיק דרכון רומני ואתם צריכים לפנות לרשויות גם בישראל וגם בארץ, חשוב לעבוד עם עורך דין אשר מכיר את ההתנהלות של הגורמים הזרים ויודע איך לספק לכם את ההסברים לכל שלב לאורך הדרך. רק כך אתם תצליחו לייצר סנכרון בין הגופים השונים ובסופו של יום גם לקבל את תעודת הלידה ואת הדרכון שמגיעים לכם.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין סמי איליה, נשמח ללוות אתכם בתהליכים פליליים ואזרחיים שונים שיכולים להשפיע על החיים שלכם לטווח הארוך, על בסיס שנים רבות של ניסיון ועל בסיס ידע במגוון רחב של תחומי משפט. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות 0772015482.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן