הייתם מעורבים בתאונת דרכים? יש למי לפנות

0
447
קרדיט Canva

כבר שנים שתאונות דרכים הן מכת מדינה של ממש. תאונות דרכים כוללות בתוכן תאונות בדרגות חומרה שונות, החל מפגיעה קלה ברכב ועד פגיעה גופנית עד כדי מוות. בכל תאונת דרכים, מקלה ועד חמורה מגיע פיצוי בסדר גודל כלשהו שמגיע מחברת הביטוח. עורכי דין נזיקין העוסקים בכל הקשור לפגיעות גוף ורכוש הם הכתובת לפנות אליה. עם זאת, מומלץ לבדוק שאכן מדובר בעו"ד נזיקין אשר ההתמחות שלו היא תאונות דרכים. בגלל שכיחותן הגבוהה של תאונות דרכים ומורכבות העניין כולל תאונות "מיוחדות" כמו פגע וברחי למשל, הפכו תאונות הדרכים לתחום בפני עצמו בתוך תחום הנזיקין. עו"ד יזיד עומאר הוא עו"ד נזיקין המומחה בתאונות דרכים על כל סוגיהן.

לאן ממשיכים לאחר תאונת דרכים?

אם חלילה עברתם תאונת דרכים שנפגעתם בה, חשוב כמובן קודם כל לטפל בעצמכם ולדאוג לטיפול רפואי ושיקומי כפי שצריך. הבריאות שלכם היא מעל לכל. תוך כדי שאתם עוברים טיפול רפואי ושיקום, חשוב לאסוף כל חשבונית המעידה על תשלומים שאתם משלמים בגין הפגיעה או מסמך רפואי המעיד על מצבכם. מגיע לכם פיצוי על כל הוצאה, בין אם היא קשורה ישירות לתאונה ובין אם נובעת ממנה באופן עקיף יותר. עורך דין ממוחה לתאונות דרכים ינחה אתכם בדיוק מה לעשות כדי להגיש תביעה מסודרת בה תזכו לפיצוי מקסימלי. את התביעה עצמה כדאי אמנם להגיש כמה שיותר מוקדם על מנת שתקבלו גם את הפיצוי במהרה, אך אל תלחיצו את עצמכם כי ניתן להגיש גם בדיעבד עד 7 שנים אחורה כך שאפשר לחכות שתתאוששו מן התאונה.

לקבל פיצוי על פי חוק

אם תרשמו בגוגל פיצויים תאונת דרכים תוכלו לראות שישנו חוק המאגד בתוכו את כל הנושא, חוק שנחקק ב 1975. כמובן שמאז נוספו סעיפים כאלה ואחרים או שהיו בו שינויים בעקבות ההבדלים העצומים בין כמות הרכבים וכתוצאה מכך גם תאונות הדרכים אז והיום. עו"ד מומחה לתאונות דרכים מתעדכן בכל שינוי שנעשה בחוק. נושא תאונות פגע וברח למשל עלה בצורה חזקה מאוד בשנים האחרונות וקיבל כותרות. כתוצאה מכך הסעיפים העוסקים בתאונת מסוג זה חודדו. אם נפגעתם כהולכי רגל יש לכם את מי לתבוע גם במקרה שהרכב ממנו נפגעתם אינו מבוטח. היום כל נושא בתחום הרחב של תאונות דרכים מקבל התייחסות ועורך הדין ינחה אתכם בדיוק מה לעשות, יגיש בשמכם תביעה מסודרת עם כל המסמכים נדרשים וגם ייצג אתעכם מול הגורמים הרלוונטיים. למידע נוסף וייעוץ משפטי חייגו > 052-3722314

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן