מתי חשוב להתייעץ עם עורך דין צוואות?

0
621
עורך דין פשיטת רגל בחיפה
קרדיט - Pixabay

לא מעט אנשים אשר מעוניינים לערוך צוואה בטוחים שאם מדובר בצוואה פשוטה, הרי שהם יכולים לערוך אותם בעצמם. אולם, זוהי טעות לחשוב כי עורכי דין עורכים צוואות מורכבות בלבד, אם אתם מעוניינים שהצוואה שלכם תהיה בעלת תוקף חוקי וכי כאשר יגיע הזמן לממש אותה, יהיה בלתי אפשרי להפריך אותה או לערער עליה, הרי שחשוב מאוד שתערכו את הצוואה רק בנוכחות עורך דין. עורך דין מקצועי ומנוסה יסייע לכם לערוך צוואה בצורה חוקית, באופן שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לערער עליה או לטעון שהיא לא מהווה את רצונכם באופן כלשהו. אם אתם מחפשים עורך דין צוואות בחיפה לצורך עריכת צוואה, כדאי שתבחרו את הטוב ביותר בתחום זה.

גם אם החלטתם לערוך צוואה באופן עצמאי, הנה כמה דברים שבהחלט לא כדאי לכם לנסות לנסח באופן עצמאי. להתייעץ עם עורך דין צוואות בקשר לצוואה כדאי בכמה מקרים: במקרה שי התלבטות או שאלות לגבי תקפות צוואה או אם מעוניינים לבדוק אפשרויות אחרות להסדרת עיזבון הנכסים שלכם, אם יש לכם נכסים מרובים ותכנון הון משפחתי ואינכם יודעים כיצד לסדר זאת בצוואה וכן אם אתם מעוניינים בייעוץ מס שכן ידוע לכם שתהיו חייבים במס עיזבון על הצוואה, אם הצוואה שלכם כוללת הוראות מורכבות או אם בצוואה שלכם אתם מעוניינים לקבוע סידורים לטיפול ממושך במוטב ואם אתם חוששים שמישהו יערער על הצוואה שלכם מטעמי מרמה. כך או כך, אם אתם מחפשים עורך דין צוואות בחיפה, חשוב מאוד שלא תתפזרו בחיפוש אחר עורך דין העוסק גם בתחום אחר כגון: עורך דין פשיטת רגל בחיפה או עורך דין פלילי ותבחרו באופן ספציפי בעורך דין דיני משפחה העוסק באופן ממוקד בדיני צוואות וירושות.

כיצד תבחרו עורך דין ירושה בחיפה?

בין אם אתם זקוקים לעורך דין בחיפה לצורך עריכת צוואה ובין אם אתם מחפשים עורך דין ירושה בחיפה אשר יסייע לכם להוציא לפועל צוואה או ירושה על דין, במידה ואדם שאתם יורשיו החוקיים נפטר ולא הותיר צוואה אחריו, חשוב מאוד שתבחרו בעורך דין בעל ידע רחב היקף בתחום, אשר ידוע כי עסק בו לא מעט וכי יש לא מעט לקוחות אשר יכולים להעיד על העבודה הטובה שהוא עושה בתחום, על הניסיון שלו ועל היכולת שלו לסייע לכל אדם שזקוק לעזרה בתחום בצורה מדויקת ואיכותית.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן