ליישב את הסכסוכים

0
1569
ליישב את הסכסוכים

בניית תא משפחתי תומך ואוהב הינה משאת נפשם של רבים מאתנו. מדובר בגרעין מצומצם, חשוב ומרכזי באמצעותו אנחנו מרגישים חזקים ואיתנים אל מול העולם – תוך ידיעה שיש לנו גב חזק ויציב מאחורינו. עם זאת, לעיתים קרובות נדמה כי החיים מזמנים בפנינו אתגרים שונים, הדורשים את סיועו של עורך דין מנוסה בתחום המשפחה והגישור. במקרים אלו, התיווך והתמיכה של עורך הדין יכולים להחזיר אותנו למסלול – ולאפשר לנו לבנות את עצמנו מחדש.

דינמיקה משפחתית הינה משמעותית ומשליכה רבות על חיי היום-יום שלנו. החל מהרצון להקים משפחה, להביא ילדים לעולם, להתגרש בכבוד ולחלק את הרכוש בין שני הצדדים – מדובר בהליכים מורכבים. עם זאת, בזכות סיוע משפטי מקצועי, נוכל למצוא את דרך הישר. מעוניינים לנסח הסכם הורות משותפת? ברצונכם להתגרש ולהגיע להבנות אל מול הצד השני? במקרים אלו ואחרים, ניתן לפנות אל משרדה של עוה"ד ענבל כספי גאון. תחומי העיסוק של המשרד הינם דיני משפחה, גירושין, הסכמי ממון, צוואות וירושות וגישור – כולל גישור בשיתוף פעולה.

 

לנהל את הליך הגירושין בזכות ליווי משפטי מקצועי

כאמור, הקמת תא משפחתי אוהב הינה השאיפה של רבים מאתנו. בהתאם, כאשר אנו מוצאים פרטנר תומך, מקימים איתו בית ומביאים עמו ילדים לעולם משמש כפרק חדש ומרגש. עם זאת, השנים האחרונות מביאות עמן סטטיסטיקות עגומות על חיי הנישואין – כאשר יותר ויותר זוגות מחליטים להתגרש. על מנת לבצע הליך זה על הצד הטוב ביותר, ולצמצם ככל הניתן את הסכסוכים ואי ההבנות, רצוי לפנות אל עורך דין גירושין בחיפה.

ליווי משפטי מקצועי של עורך הדין יסייע לכם רבות – החל מקביעת המשמורת על הילדים, חלוקת הרכוש ועוד. כמו כן, במקרה של ניכור הורי טיפול מצד עורך דין מנוסה יסייע רבות. מדובר במענה איכותי אשר הוכיח את עצמו במצבים שונים – ושיפר את היחסים של ההורים עם ילדיהם.

 

להתמודד עם האתגרים כראוי

אתגרים נוספים בגינם ניתן לפנות אל עורך דין כוללים עריכת ייפוי כוח מתמשך. תפקידו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך הינו משמעותי, שכן הוא יסייע לכם בעת ניסוח הבקשה והגשתה אל הגופים הרלוונטיים. מעוניינים גם אתם בסיוע וליווי בתחום זה? או שמא תרצו לערוך הסכם ממון? אל משרדה של עוה"ד ענבל כספי גאון ניתן לפנות במסגרת מקרים ואתגרים שונים. לפרטים נוספים התקשרו: 073-7590877

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן