בדיקת צו ירושה ומניעה של חלוקת כפסים לא הוגנת

0
1309
בדיקת צו ירושה ומניעה של חלוקת כפסים לא הוגנת

כאשר אתם נאלצים להתמודד מול חלוקה לא הוגנת של כספי ירושה המגיעים לכם, אתם לא חייבים לעמוד מנגד ללא מעש ולראות איך כספי הירושה שלכם עוברים לאדם אחר. כיום, החוק הישראלי מאפשר לכם להביע את התנגדותכם ולבצע בחינה מחודשת של היורשים החוקיים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעורך דין מוסמך בדיני ירושה. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין אוהד שוהם.

 

טיפול משפטי בנושא ירושות

זה לא סוד שאחד הדברים המאתגרים ביותר בכל משפחה הוא העניין הכספי. כאשר מדברים על ירושות (אם מדברים עלייהן), קשה מאוד להעריך כיצד ניתן לחלק את הכספים והרכוש הפיזי כראוי בין כל בני המשפחה במקרה אסון. אולם, בדיוק מסיבה זו, חשוב לבצע את הדיון בנוגע לירושות וצוואות על מול עורך דין לענייני ירושה, אשר יכול בצורה ניטרלית להציג את החלוקה וליצור מסמך צוואה תקף ואמין לכל אחד מבני המשפחה.

 

רגישות לסיטואציה הקשה

בכל הנוגע לעיסוק בתחום דיני ירושה, ישנה חשיבות גדולה מאוד לרמת רגישות גבוהה. לכן, הליווי המקצועי של עורך דין חייב להיות ליווי של אדם בעל ניסיון מקצועי עשיר – המתבסס גם על מיומנויות בין אישיות טובות ומפותחות מאוד. כך עורך הדין יכול להבין היטב את המצב המורכב מבלי לפגוע בבני המשפחה, כמו גם ליצור מצב בו אתם מסיימים את הליך חלוקת הרכוש בצורה הוגנת ועל מי מנוחות.

 

בדיקה מקצועית על פי כל דרישות החוק

בכדי ליצור מצב בו כל בני המשפחה מביעים את שביעות הרצון שלהם מהליך הירושה, אתם צריכים לוודא כי מסמך הירושה שבידכם כולל את כל הפרטים הנדרשים ויכול לעמוד במבחן בית המשפט. עוד לפני שאתם מגיעים אל נקודת האל חזור, בה בן המשפחה כבר הלך לעולמו ואין איך לבצע תיקונים ושינויים במסמך, מומלץ מאוד לבצע בדיקת צו ירושה. כך אתם יכולים לקבל חוות דעת משפטית ולבצע שינויים ותיקונים במידת הצורך. מבלי לגרוע מחשיבותה של הצוואה כמסמך משפטי, אתם חייבים לכסות את כל הפרצות האפשריות כדי למנוע מצב בו יש התנגדות כל שהיא לצוואה אשר תסבך את ההליך המשפטי ותגרע מכם זמן ומשאבים.

צוות עורכי הדין של משרד אוהד שוהם עוסק בשנים האחרונות בליווי משפטי מקצועי של משפחות רבות אשר רוצות להבטיח חלוקת רכוש ראויה. בעזרת הצוות ניתן ליצור צוואות שיהיו הוגנות כלפי כל בני המשפחה המעורבים, תוך רגישות מקסימלית לנושא ועבודה משפטית אחראית. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון 077-510-0268

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן