לוקחים צעד אחורה – גירושין כפתרון למחלוקות

0
1249
לוקחים צעד אחורה - גירושין כפתרון למחלוקות
מקור pixabay

במשך חודשים ארוכים כל מה שהילדים שלכם שומעים בבית הוא צעקות. כאשר התחושה של כל מי שנכנס לבית היא קשה מאוד. חיים בתוך זוגיות שלא מיטיבה עם שני הצדדים הם חיים מאתגרים שיכולים לגרום לסבל רב לכל בני הבית, ולכן מומלץ לעצור לרגע אחד. תיאום פגישה עם הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין נטלי לזר, יאפשר לכם לראות את הדברים בפרספקטיבה אחרת ולקחת החלטות שיעזרו לבית כולו. 

עוצרים את האווירה הקשה בבית

תחושה קשה בין בני משפחה היא אולי המוקד הבוער ביותר שצריך לטפל בו, ולא רק לטובת בני הזוג אלא לטובת הילדים ושלום הבית הכללי. עם זאת, כאשר בני הזוג לא מצליחים להגיע להסכמות או שגמלה בליבם ההחלטה לפרק את מערכת היחסים, אין מנוס מפנייה לעזרתו של עו"ד גירושין מנוסה ומיומן, איתו ניתן לפתוח בהליכים הנדרשים לפירוק מערכת היחסים והגדרת גבולות הגזרה של המשפחה בהתאם.

תהליך תקשורתי ופתוח לטובת כולם

האתגר בתהליך גירושין הוא התקשורת החיובית בין בני הזוג והילדים. כאשר ישנם משקעים בין בני הבית, גישור משפחתי פותח ערוץ תקשורת חשוב וחיוני במיוחד איתו ניתן לנהל משא ומתן – במיוחד לאור העובדה שהילדים המעורבים יכולים להתמודד עם רגשות קשים ביותר. יש להשקיע מאמצים בגישור, ולא רק משום שהחוק מחייב זאת, כך שעורך דין מקצועי שילווה את הגישור הוא איש המפתח שלכם.

התאמות ושינויים בהחלטות לאורך השנים

גם אם נחתמו כל הסכמי הגירושין וכבר יצאתם לפרק ב', עדיין יש משימות אותן בני הזוג לשעבר צריכים לחלוק יחד לטובת הילדים. במידה ומאזן הכוחות בין ההורים השתנה לאורך השנים, בשל נסיבות חיים שונות, מכיר בית המשפט בצורך לאזן מחדש את חלוקת המשאבים כדי לוודא ששני ההורים תורמים לגידול הילדים. אתם יכולים לבקש הפחתת מזונות בהנחה ויש סיבה מוצדקת, ובית המשפט יעשה את כל הבירורים הנדרשים על מנת למצוא את סכום המזונות ההולם שלא יפגע ברמת החיים של הילדים ויאפשר לכם לשמור על איזון כלכלי.

הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין נטלי לזר מתמחה בליווי אישי ודיסקרטי של משפחות רבות אשר נמצאות בתהליכי גירושים קשים ורוצות למצות את הזכויות של כל בני הבית. אנו עושים את המאמצים בכדי לאפשר לכם לשמור על הזכויות ועל התקשורת החיובית עם בני הבית השונים. לפרטים- 03-6964400

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן