עורכי דין תעבורה – מלווים אתכם במגוון אירועים

0
808
Credit: Pixabay.com

במדינה כל כך צפופה עם כל כך הרבה כלי רכב ואתגר, קשה שלא למצוא את עצמנו מתמודדים לפחות פעם אחת בחיים עם דוח או הזמנה לבית משפט, בגין עבירת תנועה. גם אם אתם הנהגים הטובים ביותר והמקצועיים ביותר, אי אפשר להתמודד עם הזמנה לבית משפט מבלי לפנות לעזרתו של עורך דין תעבורה מקצועי מהצוות של משרד עורכי הדין משה רבי, כדי לתכנן ביחד את תהליך העבודה אל מול בית המשפט.

חשיבותו של עורך דין תעבורה בחיי הנהג המקצועי

אם אתם נהגים מקצועיים, כנראה שכבר יצא לכם לא פעם ולא פעמיים להתמודד עם עבירות תנועה קשות. ועכשיו, כאשר יש לכם הזמנה לבית משפט ואתם לא יודעים כיצד להתנהג.הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות הוא לנהוג בקור רוח ולקחת החלטות בצורה מחושבת. ביחד עם עורך דין לתעבורה, נתן לבנות את קו ההגנה שלכם ולתכנן ביחד איך תפנו לבית המשפט כדי לשמור על הרישיון שלכם.

חקירה של תאונה – היא אירוע שלא תרצו לעבור לבד

על אחת כמה וכמה אם ההזמנה לבית המשפט נובעת בעקבות אירוע של נהיגה בשכרות, אסור לכם בתכלית האיסור לחשוב שאתם יודעים יותר טוב איך לנהל את התיק. יש כל כך הרבה ניואנסים וכל כך הרבה מקומות שבהם אתם עלולים להיכשל מבחינה משפטית רק בגלל שאין לכם ניסיון מספק, ומכאן הדרך קצרה עד לעונש חמור מאוד שיטיל עליכם בית המשפט.

פנייה רשמית לגורמי הפיקוח – כדי להחזיר לעצמכם את הרישיון

בהנחה שבית המשפט מקבל חלק מהטענות שלכם ומוכן להתחשב בסיטואציה המורכבת שבה אתם נמצאים, יכול מאוד להיות שאתם תידרשו לעבור מעקב של המכון לבטיחות בדרכים. זהו גורם מקצועי רשמי שאחראי על בחינת נהגים מתן אישורים רשמיים לחזרה לכביש, והוא גורם משנה משחק, בוודאי עם הרישיון שלכם חשוב לכם מאוד. כלומר, גם באינטראקציה עם המכון, כדאי לפעול בצורה זהירה ואחראית, ולהבטיח שעורך הדין שלכם מעביר את המסרים הנכונים כדי להימנע מטעויות או בעיות שישפיעו על המשך החיים שלכם.

אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין משה רבי, מלווים נהגים מקצועיים שמתמודדים עם תלונות או דוחות מורכבים, גם בבית המשפט וגם מחוץ לבית המשפט, מתוך רצון למצוא את הפתרון המשפטי הנכון ביותר ולסייע לנהג לחזור לשגרת העבודה על הכביש בצורה בטיחותית ובטוחה. לפרטים נוספים 055-8823088.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן