העזרה שנדרשת לכם לאחר הסתבכות פלילית

0
272
קרדיט Canva

בין אם נקלעתם למצב שלא מרצון ובין אם אתם שם מבחירה, זכותכם לקבל את כל העזרה שנדרשת לכם בתחום הפלילי. כשאתם פונים לעזרת עורך דין פלילי תותח שמגן על הזכויות שלכם אתם יכולים להיחלץ ממעצר או מכתב אישום, להשתחרר מהגבלות שמוטלות עליכם לדרישת המשטרה ולחזור לחיים רגילים כאשר מזכים אתכם. הטיפול בכם על ידי מי שבאמת מנוסה בתחום הפלילי יכול להיות ההבדל שבין רישום פלילי מגביל ומכתים את העתיד שלכם לבין דרך חדשה שבה אתם לא סובלים מההשלכות של ההסתבכות הזאת. את זה אפשר לעשות רק כאשר מקבלים ייצוג וייעוץ מעורך דין מנוסה שמכיר את כל הדקויות של החוק ויכול לסייע לכם במשפט או אפילו הרבה לפני כן, כשאתם נקראים לחקירה או נעצרים. משרד עו"ד בנימין מלכא פועל למען הלקוחות שלו בתחום הפלילי כבר שנים רבות, לשביעות רצונם ותוך מאבק מסור ונחוש על הזכויות שלהם בכל תחום.

ייצוג נאות גם לחיילים

חיילים עושים טעויות לא פעם בלחץ חברתי ולכן הם נוטים להסתבך הרבה בעבירות פליליות שהן משמעותיות מאוד בנוגע לרישום הפלילי שמעיב על עתידם. בעיות סמים בצבא נחשבות קשות מאוד ולכן הצבא פועל נגד חיילים שחשודים בכך ללא הרף וללא רתיעה. התוצאה היא שחיילים עלולים להיחשד בשימוש בסמים ולשלם את מלוא המחיר על כך ולא תמיד זה באשמתם. יש סיבות שונות שבגללן אפשר לחלץ חיילים מאשמת שימוש בסמים למרות ראיות חותכות לכאורה וזה תלוי בייצוג הנאות שלהם בבית הדין הצבאי. משום כך אסור להתפשר על איכות הייצוג שלכם על ידי עורך דין צבאי מנוסה שיכול להוכיח את חפותכם במקרים כאלה.

לשמור על זכות השתיקה

זכות השתיקה מוכרת לרבים גם כאשר אינם קשורים למעשים פליליים כלשהם ולכן כשהם נקלעים למצבים כאלה ברור להם מה לעשות. אולם כשיש צורך לדבר בחקירה כדי לנקות את עצמכם רצוי לעשות זאת נכון. אם זומנתם לחקירה בכל עניין שהוא, רצוי לקבל ייעוץ לפני חקירה מעו"ד שמנוסה בכך ויודע מהן ההשלכות של כל טעות כזאת כשמדברים על דברים שהמשטרה מעוניינת שתדברו עליהם. הפללה עצמית או החשדה שלכם במעורבות כזאת עשויה להשליך על הסיכוי שלכם לעמוד בפני כתב אישום גם אם לא עשיתם שום דבר, משום שהמשטרה תשמח להוכיח שהיא הצליחה למצוא חשוד גם אם אין לו קשר לכך. לכן, משרד עו"ד בנימין מלכא מטפל בכל מי שזקוק לייעוץ ולייצוג בפני רשויות האכיפה כדי למנוע זאת.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן