בחירה חכמה לחיי המשפחה – פרידה מכובדת ומכבדת

0
1002
בחירה חכמה לחיי המשפחה – פרידה מכובדת ומכבדת
קרדיט: Pixabay

אפילו אם במשך שנים ארוכות מאוד הייתם בתור משפחה מאושרת, והצלחתם לנהל משק בית, זה עדיין לא אומר שאתם חסינים מפני פרידה. ואם כבר הגיע הרגע שבו אי אפשר להמשיך ולנהל את חיי המשפחה ואתם מבינים עד כמה המצב הוא קיצוני, חשוב לקחת צעדים אחרים ולפנות לעזרת עורך דין מקצועי של משרד עורכי הדין חיים פכטר לקבלת יעוץ אישי שמתאים למצב שלכם.

החלטה אישית – עם השלכות משפטיות נרחבות

ברגע שבו מחליטים לקחת אחריות על החיים של כל בני המשפחה, מתוך רצון לשפר את מערכות היחסים בחיים שלכם ולצאת לחיים מאושרים יותר, צריך להתחיל לתכנן את הליך הגירושין ואת ההשלכות שלו בצורה מאוד מוקפדת. שיחת הטלפון הראשונה שאתם חייבים לעשות, היא פנייה לעזרתו של עורך דין גירושין, אשר תפקידו הוא ללוות את תהליך העבודה על התיק שלכם ולהבטיח שכל הזכויות שלכם, ושל הילדים המשותפים נשמרות.

טיפול בהיבטים שונים של החיים

ברגע שבו מחליטים לקחת אחריות על החיים של כל בני המשפחה, מתוך רצון לשפר את מערכות היחסים בחיים שלכם ולצאת לחיים מאושרים יותר, צריך להתחיל לתכנן את הליך הגירושין ואת ההשלכות שלו בצורה מאוד מוקפדת. שיחת הטלפון הראשונה שאתם חייבים לעשות, היא פנייה לעזרתו של עורך דין מזונות אשר תפקידו הוא ללוות את תהליך העבודה על התיק שלכם ולהבטיח שכל הזכויות שלכם, ושל הילדים המשותפים נשמרות.

ליווי ברגעים הכי קשים – רגשית ואישית

החוויה האישית של ילדים אשר מתמודדים עם גירושין מכוערים היא לא אירוע אותו אתם רוצים לנהל, בשום פנים ואופן. לטובת חיי משפחה מאושרים, גם לאחר גירושין, צריך להשקיע את מירב המאמצים ביצירת תהליך גירושין שמחד משמר את הצרכים של כל בני המשפחה. ומאידך, אינו יוצר תחושה לא נעימה לטובת הילדים שלכם ולטובת כל מי שנמצא סביבכם. ובדיוק מסיבה זו, חשוב לפנות לעזרתו של עורך דין מיומן ומנוסה בדיני המשפחה, לקבלת הליווי המקצועי הדרוש וליצירת תהליך עבודה מקצועי ונטול פגמים.

העבודה המשפטית האחראית של אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין חיים פכטר, מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה המשפטית של תהליכי גירושין רבים מספור. אנו מאפשרים לכל זוג לסיים את החיים המשותפים, תוך עמידה בדרישות החוק ויצירת הסכמות הדדיות המתאימות בדיוק ליכולות האישיות והכלכליות של שני בני הזוג. לפרטים נוספים וליצירת קשר: 074-7366072.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן