ניהול נכסי נדלן בתוך המשפחה

0
532
העברת דירה במתנה עם משכנתא
Credit: Pixabay.com

בתור הורים עבדתם קשה מאוד כדי לתת לילדים שלכם את תנאי החיים הטובים ביותר. לאורך השנים צברתם רכוש, ממון ובעיקר נכסי נדלן אשר בסופו של יום יעברו לילדים שלכם, אבל רק בתנאים שלכם. וכדי להבטיח שהתנאים שלכם מתקיימים ואתם יכולים להעביר את הירושה שלכם לילדים בצורה הטובה ביותר, צריך לתכנן איך לנהל את הנכסים המשפחתיים בתוך המשפחה. כאן נכנסים לתמונה אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו, אשר יכולים לעזור לכם לתכנן את ניהול נכסי הנדלן שלכם בהווה ובעתיד לבוא בצורה משפטית נכונה.

הענקת מתנה – היא עניין לא פשוט בכלל

בתוך המשפחה הכל מאוד להעניק מתנות חומריות. במרבית המקרים אתם לא צריכים להצהיר על העובדה שנתתם לילדים שלכם מתנה. אבל זה לא עובד ככה כאשר אתם רוצים להעניק לילדים שלכם מתנה מיוחדת כמו דירה. כל עורך דין קניית דירה בחיפה יסביר לכם שכדי להעביר את הדירה שלכם לילדים, אתם צריכים לבנות חוזה משפטי תקף אשר מסדיר את העברת הבעלות ודואג גם לעניינים רגולטורים אחרים לאורך הדרך.

העברת דירה בצורה מסודרת

כדי לבצע העברת דירה באופן מסודר צריך להסתכל גם על הזכויות בדירה וגם על החובות בדירה. למשל אם אתם מנסים לבצע העברת דירה במתנה עם משכנתא צריך להבין איך משלמים על המשכנתא, מי אחראי ואיך נראית העברת הכספים אל מול הגורם המלווה. הכל חייב להיות מעוגן בתוך החוזה, באופן כזה שאין מקום לשאלות מיותרות יש בהירות לגבי תחומי האחריות של בני המשפחה השונים לאורך תהליך העברת הבעלות.

הכל תלוי בעבודה של עורך הדין שלכם

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, היכולת לבצע העברת בעלות על נכס תלויה במידה רבה בעבודה או בשיתוף פעולה עם עורך הדין שלכם חשוב מאוד לשאול את כל השאלות מבעוד מועד. להבין בדיוק איך נראה כל שלב בדרך. ולתכנן ביחד עם הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין, את הפתרון הנכון ביותר לצרכי המשפחה שלכם בעת הזו.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו, נעזור לכם להבין בדיוק איך לבצע העברה של נכסי נדלן בין בני משפחה שונים, ונלווה אתכם שלב אחרי שלב עד שתוכלו לדעת בוודאות שכל הנכסים שלכם נמצאים בידיים טובות. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד ניתן לפנות למספר הטלפון 0732595615.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן