התנהלות לאחר מעורבות בתאונת דרכים

0
558
קרדיט:canva

במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים, ולא משנה באיזה סדר גודל, עליכם לדאוג קודם כל לקבלת טיפול רפואי, גם אם אינכם מרגישים כי נפצעתם או נפגעתם. ישנם מצבים אשר בשל האדרנלין המופרש בעת התאונה פציעות כאלו ואחרות אינן מורגשות, וזאת לעיתים אף רק כמה ימים ושבועות לאחר התאונה. בנוסף, במידה ובאפשרותכם לעשות זאת, תעדו כל דבר שניתן בזירת האירוע- הרכבים אשר נפגעו, פציעות, לאסוף עדויות מעדי ראייה וכמו כן לתעד טיפול רפואי. לאחר מכן, מומלץ לפנות כמה שיותר מהר לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים, כזה אשר מומחה לדיני תעבורה, על מנת שייעץ לכם כיצד להתנהל אל מול השוטרים ובזירת האירוע, בבית המשפט בעת הצורך ולאורך כל התהליך. כמו כן, עורך דין מתאים ידע לסייע לכם כיצד לקבל את מירב הזכויות המגיעות לכם על פי חוק.

 נהיגה בזמן שלילת רישיון

 נהיגה בשלילה הינה עבירה חמורה מאוד הנחשבת לפלילית. עבירה זו עלולה להביא למאסר בפועל של עד 3 שנים, קנס כספי, וצורך בהוצאת הרישיון מחדש. אם נשלל רישיונכם, ככל הנראה צברתם נקודות, נתפסתם נוהגים תחת השפעת אלכוהול או סמים, או עברתם עבירת תנועה כבדה כזו או אחרת וקיבלתם שלילה עד למשפט. הסיכון שבנהיגה ללא רישיון, ביחד עם השלכות המוסריות והמשפטיות של מעשה זה, אינו מומלץ כלל ויש להימנע מכך. היה ונתפסתם, מהרו להיוועץ בעורך דין מומחה לדיני תעבורה.

מה לעשות במידה והייתי מעורב בתאונת דרכים בעת שלילת רישיון הנהיגה?

 לאחר שדאגתם לקבל טיפול רפואי, יש לפנות באופן מיידי לעורך דין מומחה בדיני תעבורה, שכן נהיגה בעת שלילת רישיון הינה עבירה חמורה אשר נחשבת פלילית ועליה עונשים כבדים, והשלכות משפטיות קשות, אשר יכולות להגיע למאסר בפועל. עורך הדין יוכל לסייע לכם וללוות אתכם לאורך כל התהליך, החל מהנחיה כיצד ומה יש לתעד בזירת התאונה, ועד כיצד לשוחח עם השוטרים- מה יש להגיד ומה לא, וזאת על מנת למנוע סיבוכים מיותרים. בנוסף, עורך דין מתאים, ידאג לזכויותיכם עוד בשלבים הראשונים לאחר התאונה ועד לעת הייצוג בבית המשפט וזאת תוך חתירה להפחתת ענישה כמה שניתן. עורך דין אלי אנושי שופט תעבורה בדימוס, ישמח לסייע לכם באופן מקצועי ואיכותי ללא פשרות.

אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; אין בו טענה לייצוג הנאשם, כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.

לפרטים נוספים צור קשר 050-5738228

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן