איך מתמודדים עם לשון הרע?

0
1196
איך מתמודדים עם לשון הרע?
מקור freepik

במידה ונפגעתם מפרסום לשון הרע או הוצאת דיבה, דעו כי אין אתם חייבים לספוג את הנזקים ולחרוק שיניים. החוק בישראל מאפשר לכם להגיש תביעת נזיקין אזרחית על לשון הרע והוצאת דיבה בסכום של עד 100,000 ש"ח ללא הצורך בהוכחת נזק. מעבר לכך, שירותיו של עו"ד לשון הרע יוכלו להציע פתרונות ודרכי פעולה נוספות אשר יזכו אתכם בפיצויים על הנזקים אותם ספגתם ויאפשרו לכם לשוב ולזכות בשמכם הטוב. משרד עורכי דין – אתי חסיד, מעניק ייצוג משפטי מקצועי לתובעים ונתבעים בתביעות לשון הרע והוצאת דיבה, פגיעה בפרטיות וליטיגציה כללית.

פגעו בשמכם הטוב? עו"ד לשון הרע יכול לעזור

הוצאת לשון הרע עשויה כיום להופיע במגוון רחב של מדיות ולהיות בעלות השפעה רבה על חייהם של רבים ועל מוניטין ושמם הטוב של אנשים ועסקים מכל התחומים. שירותיו של עו"ד לשון הרע מעניקים מענה מדויק לתביעה שלכם, זאת בהתייחסות לנקודות הבאות:

  • בשלב הראשון, עורך הדין יבחן האם הדברים עונים על הגדרת לשון הרע והאם ישנה עילה לתביעה.
  • בשלב הבא, יאסוף עורך הדין יחד אתכם את כל הראיות הדרושות להוכחת הטענה שלכם בבית המשפט.
  • לאחר מכן, יתאים את אסטרטגיית הפעולה הנכונה והמנצחת אשר תגן על שמכם הטוב ותוביל את ההליכים המשפטיים הרלוונטיים לקבלת הפיצויים המגיעים לכם כחוק.

ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מקצועי

עיסוק בתביעות לשון הרע דורש ניסיון מקצועי ספציפי, שהרי הוא זה אשר יהיה בעל השפעה ניכרת על הצלחת התביעה או חוזק ההגנות שלכם. הבטיחו את קבלת הייעוץ והליווי המשפטי הנחוץ לכם וצרו קשר עם משרד עורכי דין אתי חסיד, כבר היום. משרדנו חרט על דגלו מקצועיות, יעילות משפטית ויחס אישי לצד שירות אדיב, קשוב ומסור בכל שלב. לקבלת ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות מצדכם, צרו קשר באתר או במספרי הטלפון 054-2345919 | 03-5226960.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן