תביעה נגד חברת התעופה "לופטהנזה" דיילת שפכה קפה רותח על נוסעת וגרמה לה לצלקת

0
1322
קרדיט: יח"צ

אזרחית ישראלית, בתחילת שנות ה-50, טסה לפני כשנה וחצי בטיסת "קונקשיין" באירופה בדרכה לישראל ונכוותה קשה מקפה רותח. עכשיו, היא תובעת פיצויים מחברת התעופה עליה קפה רותח "שהוגש על ידי הדיילת בצורה לא בטוחה".

מיד לאחר מכן, הגישו הדיילות לנוסעת כוס עם 2 קוביות קרח כדי לסייע לה להתגבר על הכאב. אבל כאשר ביקשה עוד קרח נאמר לה כי אין יותר קרח" והיא נלקחה לירכתי המטוס וקיבלה עזרה ראשונה.

 למחרת, בהיותה בארץ, פנתה התובעת לקופת חולים עם תלונות על כאבים בבטן ובירך היא נבדקה ונמצא כי היא סובלת מכוויות בדרגה 2 וטופלה על ידי מתן חיסון וחבישה. בהמשך היא טופלה שוב לאחר שנמצא כי יש לה שני מוקדי כוויה.  לטענתה היא עדיין מקבלת טיפולים רפואיים ונותרו לה צלקות במקום הכוויות.

התביעה שהוגשה  לבית משפט השלום בחיפה ע"י עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה לתביעות נזיקין מתבססת על חוק התובלה האווירית שמטיל את האחריות  על החברה המובילה לכל נזק שנגרם  בעת הטיסה או בעלייה והירידה מהמטוס. 

כאמור במקרה זה טוענת התביעה כי הפגיעה אירעה עקב רשלנות של עובדי חברת התעופה .התביעה גם מבקשת להתיר לה להגיש מסמכים רפואיים וחוות דעת בהמשך והשאיר בידי בית המשפט לקבוע את גובה הפיצויים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן