עורך דין מומחה לנזקי גוף ותאונות

0
97
תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב
קרדיט: קנבה

עורך דין לתביעות נזקי גוף מתמחה בייצוג אנשים שנפגעו עקב רשלנות או עוולה של אחרים. אנשי מקצוע משפטיים אלו דוגלים בזכויות לקוחותיהם ופועלים להבטיח פיצוי על ההפסדים הפיזיים, הרגשיים והכספיים שנגרמו כתוצאה מהפגיעה. להלן מידע על עורכי דין לתביעות בגין נזקי גוף והשירותים שהם מספקים:

מומחיות משפטית

עורכי דין לתביעות נזקי גוף בעלי ידע וניסיון רב בדיני נזקי גוף, לרבות חוקים, תקנות ותקדימים מקרים הרלוונטיים לתיקים של לקוחותיהם. הם מבינים את העקרונות המשפטיים המסדירים רשלנות, אחריות ופיצויים בתביעות נזקי גוף ומשתמשים במומחיות זו כדי לבנות תיקים חזקים בשם לקוחותיהם.

הערכת מקרה

עורך דין לתביעות נזקי גוף מציעים ייעוץ ראשוני כדי להעריך את הצדקות של תביעות פוטנציאליות ולספק ייעוץ משפטי ללקוחות פוטנציאליים. במהלך הערכה זו, הם בוחנים את הנסיבות סביב הפציעה, אוספים ראיות רלוונטיות וקובעים את הכדאיות של המשך הליכים משפטיים נגד הצד האחראי או הצדדים.

תאונות עבודה

תאונת עבודה בדרך לעבודה מתייחסת לאירוע בו עובד נפגע בנסיעה ממקום עבודתו או ממנו. בעוד שתאונות נסיעה בדרך כלל אינן מכוסות על ידי חוקי הפיצויים לעובדים, ישנן נסיבות מסוימות שבהן עובד עשוי להיות זכאי לפיצוי. להלן מידע על תאונות עבודה בדרך לעבודה:

היקף הכיסוי

בדרך כלל, חוקי הפיצויים לעובדים אינם מכסים פציעות שנגרמו במהלך נסיעה סדירה לעבודה וממנה, מכיוון שאלו נחשבות מחוץ לתחום העסקה.

עם זאת, ישנם חריגים לכלל זה, כגון כאשר הנסיעה של העובד היא חלק מתפקידו בעבודה, או כאשר המעסיק מספק הסעות או משלם הוצאות נסיעה.

חריגים

במקרים מסוימים, תאונת עבודה בדרך לעבודה עשויות להיות מכוסות בפיצויי עובדים אם העובד עסק בפעילויות הקשורות לעבודה בזמן התאונה. לדוגמה, אם עובד עשה שליחויות עבור המעסיק שלו, השתתף בפגישה או אירוע הקשורים לעבודה, או נוסע בין אתרי עבודה, הנסיעה שלו עשויה להיחשב כחלק מחובות העבודה שלו, וכל פציעות שנגרמו לו עשויות להיות בר פיצוי.

הוכחת קשר לעבודה

כדי לקבוע זכאות להטבות פיצויים לעובדים בגין תאונת עבודה בדרך לעבודה, על העובד הנפגע להוכיח כי נסיעתו היומית הייתה קשורה בדרך כלשהי לעבודתו. הדבר עשוי לדרוש מתן ראיות כגון תיעוד של נסיעות הקשורות לעבודה, הצהרות עדים או עדות של מפקחים או עמיתים המאשרים את מטרת הנסיעה.

לסיכום

מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין מיטל רובין, בעלת ותק רב וידע עשיר בתחום תאונות עבודה ונזקי גוף, והיא תלחם עבורכם עד להשגת הפיצויים ותעניק לכם שירות מקצועי ואמין. מוזמנים ליצור קשר במספר
050-6909500

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן