מי שומר על הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

0
144
קרדיט: Canva

במצבים שונים בחיים אנשים זקוקים לביטוח לאומי יותר ממה שהם היו רוצים לעשות זאת, משום שבדרך כלל פירוש הדבר שהם נפגעו כתוצאה ממחלה, תאונה או נכות כלשהי. במקרים רבים הזכויות של נפגעים כאלה אינן ממוצות עד תום משום שרבים מעדיפים לוותר על המאבק בגלל החשש מוועדות ומההליכים השונים, למרות שהצדק אתם והם יכולים בהחלט לקבל מה שמגיע להם כי יש להם הוכחות מוצקות לפגיעה בהם. בדיוק בגלל זה כל עורך דין ביטוח לאומי בצפון יודע עם מי לדבר ומה לומר במקרים שבהם צריך לשכנע או להילחם על הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי, משום שאחרת לא תקבלו את המיצוי של הזכויות שלכם לכך. זה יכול להיות בגלל קצבת נכות או בגלל פיצויים כלשהם בגלל תביעה שאפילו לא ידעתם שאתם זכאים להגיש, ולכן כדאי לברר ולהתייעץ עם מומחים בתחום כמו עורכי הדין של אנגל רובי – משרד עורכי דין, גישור ונוטריון.

מה מגיע לכם מביטוח לאומי?

המוסד לביטוח לאומי מופקד לא רק על קצבאות זקנה ונכות, כי אם גם בסיוע למי שנזקק לא רק לקצבה קבועה אלא גם לעזרה זמנית או עזרה כלשהי ולא רק בגלל נכות קשה. יש אין ספור מקרים שבהם גם הביטוח הלאומי יכול לעזור, כמו במקרים של ילדים חולים או בעלי צרכים מיוחדים, במקרים של תאונות עבודה או תאונות דרכים שבהן מותר לכם לתבוע גם ממנו את מה שמגיע לכם. ביטוח לאומי עוזר לכם ברגעים קשים בחיים, לפי הסלוגן שהוא משתמש בו, אבל כדי לקבל את העזרה הזאת יש לפנות לגורמים המתאימים ולהגיש תביעה או למלא טפסים.

עזרה בקבלת מה שמגיע לכם

לפעמים, לא מודעים כלל לזכויות שלכם ולכן גם לא מנסים ואת זה משרד עורכי דין מנסה לשנות ולעזור לכל מי שזקוק לעזרה כזאת, כמו פגיעות שונות בעבודה, בפעולות איבה, במקרי פטירה ואלמנות, בגלל מחלה ונכות ואפילו בגלל בעיות בעבודה שגרמו לאבטלה או לפגיעה בזכויות שלכם. זה נכון פי כמה גם לאזרחים ותיקים שיצאו לגמלאות ונמצאים במצב סיעודי מורכב שמחייב עזרה של ביטוח לאומי על מנת למצות את הזכויות לטיפול סיעודי, לאשפוז ולגמלה מיוחדת. את כל אלה אפשר לעשות לבד אבל גם להיעזר בעורכי דין שמכירים היטב את כל הערכאות ואת הוועדות ולמי להגיש את הטפסים והתביעות על מנת שיגיעו לטיפול נכון. אנגל רובי – משרד עורכי דין, גישור ונוטריון מציעים לכם עזרה בהגשת תביעות ובייעוץ בכל מה שקשור לביטוח הלאומי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן