מה כדאי לנו לעשות כשמסתבכים עם החוק

0
320
עורך דין לענייני תאונות דרכים
credit: canva.com

מה עושים במקרה שביצעתי עבירה פלילית

רובם של האזרחים במדינת ישראל הם אזרחים טובים שומרי חוק. אבל לפעמים, במקרה שביצענו עבירה על החוק במכוון או שלא, ייתכן שנגיע למצב בו נואשם בביצוע עבירה. במצב שכזה, כנראה שיתפתח חקירת משטרה, אולי נוזמן לחקירה ואף ייתכן שנגיע למעצר עד תום ההליכים. במסגרת ההליך הפלילי, מומלץ לנו להסתייע בעורך דין מקצועי, בעדיפות כזה שמתמחה בפלילים. אם לא נמצא אחד כזה בעצמנו, הסנגוריה הציבורית יכולה למנות אחד בחינם עבורנו. עורך דין שכזה תפקידו יהיה להגן עלינו ולייצג אותנו בהליכים השונים בכל הערכאות בבית המשפט. אבל, בגלל שלא תמיד מדובר בעורכי הדין הכי טובים, שגם ככה נמצאים בעומס עבודה גדול ואין להם פנאי להשקיע את זמנם בנו, ייתכן שנעדיף להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי תל אביב או בכל עיר אחרת.

באילו סוגי עבירות פליליות ייתכן שיאשימו ודוגמא

בין מאות סעיפי חוק העונשין הישראלי ישנן המון עבירות שונות, בין היתר כל הקשור להריגה ורצח, לפגיעה בגופו או ברכושו של אדם ועבירות רבות נוספות. לכל עבירה יש הגדרות שונות למה צריך לקרות כדי שנואשם בה מבחינה פיזית וכן מה צריך להתרחש מבחינת המודעות שלנו לעבירה שביצענו. כדי להרשיע אותנו בביצוע אותה עבירה יצטרכו להביא ראיות שמעידות על התקיימות כל הנסיבות האלו. בין היתר ישנן כל מיני סוגי עבירות, למשל אם הואשמתם בהפצת תמונות עירום של אדם ללא אישור, הדבר יהיה תחת עבירות סייבר. במקרה שכזה מומלץ לפנות להתייעצות עם עורך דין עבירות סייבר.

באילו מקרים כדאי ליצור קשר באופן מידי עם עורך דין המתמחה בפלילים

ישנם מקרים בהם ברור לכולנו כי המצב שלנו לא מזהיר בלשון המעטה, ומומלץ לנו מאוד לחפש סיוע משפטי מקצועי. למשל במקרה שאנחנו מואשמים בשימוש במידע פנים, מדובר בעבירה בה אנו חשודים בניצול המקום שלנו בתוך חברה מסוימת שבעזרתו הגיע לידינו מידע פנימי מסוים של אותה חברה, ולמשל השתמשנו במידע הזה כדי לבצע פעולה כלשהי בשוק ההון למרות שהיה אסור לנו, או להעבירו לחברה מתחרה. במקרים שכאלו נצטרך את עזרתו של עורך דין מקצועי ומנוסה. משרד עורכי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר. ליצירת קשר 03-9158500

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן