גישור חיוני לפני כל הליך משפטי בגירושין

0
263
credit: canva

החוק מחייב בימינו כל זוג שרוצה להתגרש ללכת להליכי גישור לפני כן, על מנת להקטין את החיכוך וכדי להגדיל את הסבירות שלפחות חלק מהגירושין יהיו מוסכמים ומסוכמים בכתב, להגשה לבית המשפט. ככל שעובדים על הגירושין בצורה נכונה ומתונה יותר כך אפשר לקצר את ההליכים וגם להקטין את העלויות הכספיות והרגשיות כאחד. ככל שעושים זאת בהסכמה לפני שמגישים את הסיכומים לבית המשפט אפשר גם להתחיל להשתקם מהכישלון המשפחתי מהר יותר ועם כמה שפחות משקעים עכורים. זה אינטרס חיוני לשני הצדדים ובמיוחד אם יש ילדים, ולכן עורך דין גירושין בצפון שמעודד אתכם לכך ומלווה אתכם בהליכים מוסכמים לגישור ולהשגת הסכם גירושין בהסכמה הוא עורך דין שעובד לטובתכם מכל בחינה. זה כמובן אינו יכול לבוא על חשבון אינטרסים שלכם כמו ענייני מזונות וחלוקת רכוש, אבל רצוי שהכל ייעשה עם כמה שיותר רצון טוב מצד שניכם כדי להשיג את הגירושין הכי פחות מדממים. זהו גם האינטרס של חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין שמקפידים לנהל כל תיק גירושין כזה עם כמה שיותר הבנות וכמה שפחות הסלמה מיותרת שמזיקה לשני הצדדים.

מזונות והתאמתם עם הזמן

החוק קובע בדרך כלל מהו גובה המזונות המינימלי ולכך מתווספים תשלומים שונים, הוכחות על רמת חיים מסוימת וגם צרכים מיוחדים של הילדים. כל זה עשוי להשתנות עם הזמן או שמצב אחד הצדדים מורע, כמו שקורה לא פעם, ולכן יש לדון לפעמים בהתאמות של המזונות והתשלומים שמשולמים או אפילו להגיע למצב של משמורת משותפת שעשויה להפחית את דמי המזונות. לשם כך יש צורך בשירותי עורך דין הפחתת מזונות שמסייע לכם להפחית זאת כדי להתאים את המצב ליכולת הכלכלית שלכם לשלם מזונות.

כשהילדים מתבגרים

כשהילדים מתבגרים נדרשת התאמה למצבם ולא פעם הם רוצים לעבור לגור עם ההורה השני ולכן נדרשת הפחתת מזונות, לא רק כשהם מגיעים לגיל 18 ולכן נדרשת לא פעם התאמה נוספת. הפחתת מזונות מוכרת בעיקר בגיל 18 משום שזהו הגיל שבו כבר לא משלמים לפי החוק, אולם יש מצבים שבהם גם בזמן צבא, או בגלל מצבם הבריאותי של הילדים, נדרש לפעמים לשלם מזונות גם אחר כך. את ההליכים של ההפחתה יש לנהל באמצעות עורכי דין ולהוכיח לבית המשפט שזה אכן נדרש, במיוחד אם הצד השני מתנגד לכך. ניהול תיק כזה על ידי חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין נעשה תמיד במקצועיות וברגישות המרבית על מנת לסייע לכם להגן על עצמכם בהליכים חיוניים כאלה.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן