בוחרים עורך דין לענייני תעבורה

0
1390
בוחרים עורך דין לענייני תעבורה

רכב הוא כלי נהדר שאיתו ניתן להגיע ממקום למקום בצורה מאוד נוחה, אך יחד עם זאת מדובר בכלי בעל כוח רב שאקר בשימוש לא נכון יכול להביא אל מצב של נזק רב ברכוש ובנפש. חוקי התעבורה נועדו על מנת ליצור קווים מאוד ברורים של התנהגות עבור נהג, נוסעים והולכי רגל, כאשר השימוש בכלי הרכב חייב להיעשות באופן שלא יוצר סוג של סכנה. נסיעה במהירות גבוהה מעבר למהירות המותרת לפי חוק בכל סוג של דרך מביאה לענישה במידה והנהג נתפס.

נהיגה במהירות מופרזת

המהירות בה נוסע נהג בכלי רכב היא מהירות שלה הוא מודע בכל שלב לפי מד המהירות שקיים אצלו ברכב באופן ברור ומדויק. איך יודעים באיזו מהירות ניתן לנהוג בכל שלב ושלב? מעבר לתמרורים אשר מורים אל המהירות המותרת, נהג מיומן שעבר את כל המבחנים לשם קבלת הרישיון כבר מודע היטב למהירות שבה הוא יכול לנהוג בכל סוג של דרך, החל מדרך עירונית, דרך מהירה ודרך לא עירונית עם וללא שטח הפרדה בנוי.

משמע, נהג אשר עובר את מהירות הנהיגה מבצע עבירה של נהיגה מעל למהירות המותרת, וכאן יש מדרג שלם שמביא אל ענישה בחומרה שרק הולכת ועולה ככל שמדובר במהירות שהיא מופרזת והרבה מעל למהירות שנקבעה בחוק עבור סוג של כביש. אם עבור עבירה "פשוטה" הדוח יכול להיות רק 250 ₪ או אפילו רק אזהרה מהשוטר, המצב הקיצון יכול להביא אל זימון למשפט, קבלת 10 נקודות ושלילה מיידית של הרישיון מן הנהג.

חשיבות מעורבות עו"ד לענייני תעבורה

מה כבר יכולים לעשות כאשר יש מצלמת דרך או מצלמה שבה משתמש השוטר ומצלמת את הנהג בשעת העבירה, ובאופן ברור מתעדת את המקרה המדובר? בהחלט יש הרבה מה לעשות ולא מעט טיעונים שעורך דין תעבורה מיומן יכול לבחון האם יהיה אחד או כמה מהם רלבנטיים עבור הלקוח שמגיע אליו בבקשה לסיוע בעניין.

מחיקה של דוח מהירות או קבלה של ענישה פחותה על נהיגה תחת השפעת אלכוהול יכול להיעשות במידה וכרב מכירים את כל הפרצות שיכולות להתקיים בתחום הזה של צילום נהג בשעת הנסיעה, עם הטלת ספק באיכות הצילום, מבחינת זיהוי הנהג עצמו או שבאותה העת צולמו שני נהגים וניתן לטעון כי הנהג השני הוא זה שביצע את עבירת התנועה, שהיא עבירת של נהיגה במהירות מופרזת. הטיעונים עוברים על פני כל מה שיכול להביא אל ספק בזו הקביעה, ואל השבת המצב של הנהג לכזה שלא ביצע כזה סוג של עבירה. פנו אל משרד עו"ד ונוטריון – דנה שביט והבטיחו את הסיוע המשפטי הנחוץ לכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן