נכוויתם בעבודה (ולאו דווקא מאש…)? יש למי לפנות

0
499
עורך דין בענייני ירושה
קרדיט Canva

אחד הנושאים הרגישים באופן כללי בעולם התעסוקה הוא פיטורים. גם כאשר הם נעשים על פי חוק, המעמד רחוק מלהיות נעים. אם אינם נעשים על פי חוק, הדבר חמור וכבר יש לו השלכות נוספות. פיטורים ללא שימוע למשל הם אחת הדרכים לפיטורים שלא על פי חוק. כל עובד לפני החלטה סופית על פיטוריו אמור להיות מוזמן לשימוע או לפחות לקבל הודעה מוקדמת בהתראה כפי שהיא על פי חוק כשהפיטורים נובעים מאילוצי החברה. במידה ואתם מפוטרים (מאחלים לכם כמובן לא לחוות את "החוויה"), אם יש לכם תחושה שמשהו לא נעשה כראוי, פנו לעורך דין מומחה בתחום.

פגיעה בזכויות עובדים אינה רק עניין של כסף

כאשר מדברים על זכויות עובדים, מיד עולה ההקשר של כסף, בין אם ענייני משכורת או פיטורין, אך ישנו נושא רגיש ביותר אשר קיבל ומקבל יותר כותרות בשנים האחרונות וטוב שכך והוא הטרדה מינית. גם הטרדה מינית בעבודה צצה בעיקר כאשר ישנו פער במעמד העובדים. בין אם המטריד הוא המעסיק ובין אם עובד בכיר. בכל מקרה, אפילו אם צצה תחושת בטן קטנה שמשהו מהזכויות שלכם לפרטיות הופר, עורך דין הטרדה מינית הוא הכתובת. נדגיש שהטרדה מינית לא חייבת להיות הקיצוני ביותר כמו אונס. גם נגיעות "מקריות" ואפילו מילים שלא במקום יבדקו בשיא הרגישות כך שאל תוותרו.

איך לבחור עורך דין לענייני עבודה?

בכל בעיה בעבודה, אפילו הקטנה ביותר פנו לעורך דין לענייני עבודה. חפשו עורך דין דיני עבודה מומלץ. נסו לשאול אנשים שנעזרו בשירותיו של עורך דין בתחום או בדקו ברשתות החברתיות. הכנסו לאתר של עורך הדין, תראו מהו הניסיון שלו, באילו סוגי תיקים טיפל. כדאי גם למצוא עורך דין באזור שלכם שיכיר את הגופים הממלכתיים כמו בתי משפט בסביבתכם ובכלל שיהיה זמין עבורכם כי הוא הכתובת כל עוד הנושא טרם נפתר. שרונה אובגש מרגי היא עורכת דין בעלת ניסיון של עשרים שנה בענייני עבודה, מאחוריה תיקים רבים בהם טיפלה בהצלחה וכל לקוח מקבל את היחס האישי ביותר. צלצלו כבר עכשיו 052-3711673

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן