ייצוג משפטי בעבירות מרמה

0
1088
בחירה חכמה לחיי המשפחה – פרידה מכובדת ומכבדת
קרדיט: Pixabay

עבירות מרמה מכונות גם "פשעי צווארון לבן". יסודן של עבירות אלו הוא בהפעלת מניפולציות, יצירת מצגי שווא ואמירת דברי שקר על מנת להפיק תועלת אישית. עבירות אלו עשויות לחשוף את הנאשם לעונשי מאסר בפועל של עד 5 שנים במקרים מסוימים וכדי להתמודד עם האישומים באופן ראוי ומקצועי, חשוב לפנות לעורך דין מנוסה בעל מומחיות בתחום.

רשויות האכיפה הישראליות רואות עבירות מרמה בחומרה רבה ומייעדות יחידות מיוחדות האמונות על חקירת פשעים אלו. בין אם מדובר בעבירות הונאה סביב נושאים כלכליים או מגוון תחומים אחרים, עומדים לרשות יחידות חקירות ההונאה משאבים רבים וצוות רחב היקף של מומחים המסייע בתהליכי החקירה. אל מול כל צוות המומחים, חשוב שיעמוד לצידך מומחה מטעמך שיוכל לבנות את ההגנה שלך ולספק לך ייעוץ כבר בשלב החקירה, על מנת להימנע מהפללה עצמית. עו"ד נדב גרינולד ליווה לאורך השנים לחשודים רבים בעבירות הונאה ומרמה– מאנשי עסקים העומדים בראש חברות גדולות ועד לאזרחים מן השורה. זהו אחד מתחומי ההתמחות העיקרית של משרד עורכי הדין אשר הוא עומד בראשו והיכרותו המעמיקה עם התיקים המורכבים ביותר מאפשרים לך לקבל טווח פתרונות רחב.

ניסיון במגוון רחב של עבירות מרמה

עבירות הונאה ומרמה מתחלקות לטווח רחב של עבירות בסדר הדין הפלילי וכוללות עבירות כמו הפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, שימוש במסמכים מזויפים או רישום כוזב במסמכי תאגיד. מכאן, שעל עורך הדין המייצג שלך להיות בעל ידע נרחב בתחומים מגוונים ולהכיר את כלל גוף הידע הפיננסי הקשור בעבירות אלו על מנת לספק לך סיוע משפטי נאות. לכן, שוקד עו"ד נדב גרינולד באופן מתמיד על מנת להרחיב את ידיעותיו בתחום ולייעד עבור לקוחותיו הגנה המגובה בידע מקצועי. ידע זה הוא הכלי יקר הערך ביותר שיעמוד לרשותך לאורך כל ההליך הפלילי בעניינך. במסגרת פועלו בתור עורך דין פלילי בצפון הארץ, אפשר לו ידע זה לסייע ללקוחותיו לבסס את חפותם ולהקל בסעיפי האישום שלהם.

כתובת הזמינה לך בכל עת

במשרדנו, אין תיק קטן או גדול. אנו מקדישים את כל המשאבים ותשומת הלב לכל תיק ותיק ועושים כל שביכולתנו לספק הגנה ללא פשרות. בין אם מדובר בעבירות זיוף או אפילו במקרי עבירות מין אשר מעורבים בהם מעשי מרמה, הניסיון רב השנים של עו"ד גרינולד הוא כלי ההגנה החשוב ביותר שיעמוד לרשותך. לתיאום פגישת ייעוץ, יש לפנות בטלפון 077-9969352.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן